ششمین شماره دوفصلنامه "نظریه و عمل در برنامه درسی"

دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، ششمین شمارۀ از دوفصلنامۀ علمیپژوهشی «نظریه و عمل در برنامۀ درسی» را به سردبیری دکتر محمد عطاران منتشر کرد...
1. تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
صفحه ۵-۲۸
خانم آذر داودی، دکتر نرگس کشتی آرای ، دکتر علیرضا یوسفی
2. تأملی بر مهارتهای روششناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسیارشد رشتههای علوم انسانی: یافتههای یک مطالعه آمیخته
صفحه ۲۹-۵۲
دکتر حسن رضا زین آبادی ، خانم مهنوش قلوزی
3. مقایسۀ اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازندهگرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیطهای یادگیری مسئلهمحور در آموزش ضمن خدمت معلمان
صفحه ۵۳-۷۰
خانم زهرا فیروزی ، دکتر مرتضی کرمی، دکتر محمود سعیدی رضوانی ، دکتر حسین کارشکی
4. ارزیابی تختۀ هوشمند بهعنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز
صفحه ۷۱-۱۰۰
خانم سیما سالاروندیان، دکتر علی حسینی خواه ، دکتر مسعود گرامی پور
5. تحلیل برنامه درسی مغفول سواد تغذیه ای در دوره تحصیلی متوسطهند
صفحه ۱۰۱-۱۲۰
دکتر مریم کیان
6. تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
صفحه ۱۲۱-۱۴۲
آقای حسن نجفی ، دکتر مهدی سبحانی نژاد ، دکتر رضا جعفری هرندی
7. ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار و دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان
صفحه ۱۴۳-۱۶۴
خانم لیلا محمدامین زاده، دکتر محمد سیفی ، دکتر علیرضا فقیهی
8. فراگیری کارآفرینی: چارچوب مفهومی و کاربرد ها
صفحه ۱۶۵-۱۷۲
خانم نیلوفر مرتضی نژاد
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی : cstp.khu.ac.ir