مؤسسه علمی-آموزشی فرهنگیان

Farhangian Scientific Educational Instution

مؤسسه علمی-آموزشی فرهنگیان

Farhangian Scientific Educational Instution

کلاسی از جنس واقعه

درس هایی که از استاد غلامحسین شکوهی آموخته ام


کتاب "کلاسی از جنس واقعه" یا به عبارت دیگر "درس هایی که از استاد غلامحسین شکوهی آموخته ام"، عنوان اثری از دکتر محمدرضا نیستانی، عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان می باشد که اولین چاپ آن، توسط نشر آموخته در سال ١٣٩٢ به زیور طبع آراسته شده است.

دکتر غلامحسین شکوهی، نخستین وزیر آموزش پرورش بعد از انقلاب اسلامی ایران است که در همایش چهره های ماندگار سال ٨٥، به عنوان شخصیتی ماندگار در حوزه ی تعلیم و تربیت، از وی تقدیر بعمل آمد.

این کتاب، شامل فصولی چون؛ آن مرد در باران آمد؛ درس اول، طرحی از یک زندگی؛ هنر تدریس؛ چشمان بیداری؛ و آخرین درس ها و دیدارها می باشد.


شما می توانید برای دانلود این کتاب از لینک زیر استفاده کنید:


  دانلود کتاب کلاسی از جنس واقعه



همچنین در صورتی که خواستار تهیه نسخه ای از این کتاب هستید، نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و ایمیل خود را در قسمت دیدگاه وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود.(اطلاعات شما منتشر نخواهد شد)


* قیمت این کتاب 5000 تومان + هزینه پست می باشد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.