مؤسسه علمی-آموزشی فرهنگیان

Farhangian Scientific Educational Instution

مؤسسه علمی-آموزشی فرهنگیان

Farhangian Scientific Educational Instution

نرم افزار ورود به سامانه گلستان برای اندروید

 

با توجه به این نکته که سامانه جامع گلستان فقط با استفاده از نرم افزار internet explorer قابل استفاده است و گوشی های هوشمند اندروید از این نرم افزار پشتیبانی نمی کنند لذا برای رفع این مشکل دانشجویان می توانند برای ورود به سامانه ، از نرم افزار زیر استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

برای یادگیری نحوه استفاده از این نرم افزار و ورود به سامانه می توانید فیلم آموزشی زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

نظرات (۱۴)

سلام من قبلا این برنامه رو نصب کردم  و کاربری داشتم حالا که دوباره میخوام نصبش کنم  رمز عبور رو فراموش کردم  ویه گزینه داره که میگه با ایمیل راهنمایی میشین ولی هیچ ایمیلی نمیاد.لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام

شما باید مشکلتان را با سازندگان نرم افزار مطرح کنید

برای این کار می توانید از شماره تلفن  36092696-051 و یا پست الکترونیکی golestanapp.ir@gmail.com استفاده کنید...
سلام من نصب میکنمش وقتی ایمیل رو میزنم ثبت نمیشه
پاسخ:
سلام

شما باید مشکلتان را با سازندگان نرم افزار مطرح کنید

برای این کار می توانید از شماره تلفن  36092696-051 و یا پست الکترونیکی golestanapp.ir@gmail.com استفاده کنید...
واقعا برنامه خوبیه دستتون درد نکنه. عالیه بیست.
سلام چرا برای ios نرم افزار نیست؟؟
پاسخ:
پیشنهادش رو به سازندگان نرم افزار دادیم که برای ios هم نرم افزار مشابهی رو طراحی کنند
سلام  
من قبلا از این نرم افزار استفاده میکردم ولی الان نمیتونم باهاش استفاده کنم نزدیگ یکـماه هست که فقط میگه درحال بروز رسانی است  یعنی همینقدر طول میکشه 
پاسخ:
مشکل برطرف شد

۱۳ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۱۲ سازنده نرم افزار
سلام
این نسخه نرم افزار غیر فعال هستش و باعث مشکل برای کاربر میشه و باید حتما نسخه جدید باشه!
این نسخه باعث بی اعتمادی کاربر به ما میشه و این درست نیست!

یا نسحه جدید را بزارید یا  برداریدش!
http://bayanbox.ir/info/4516896568164398865/GolestanApp

نسخه جدید رو میتوانید از سایت نرم افزار دریافت کنید
golestanapp.ir

سلام من برنامه رو نصب کردم شارژ هم کردم ولی خطا میده میگه  تعداد دفعات ورود اشتباه شناسه کاربری و گذرواه بیش از حد مجاز است.مشکلش چیه؟با کامپیوتر امتحان کردم میره
پاسخ:
با سازنده نرم افزار تماس بگیرید
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۱ سازنده نرم افزار گلستان
سلام
روزتون خوش
من سازنده نرم افزار ورود به گلستان هستم.
شما توی وبلاگ تون یه نسخه از نرم افزار رو گذاشتید که بسیار بسیار قدیمی هستش . و هرکی این نسخه رو داشته باشه نمیتونه وارد گلستان بشه چون ساختار کلا تغییر کرده .
ازتون میخام لینک رو از سایت خود نرم افزار بزارید .
https://golestanapp.ir/
حجم نرم افزار هم ۵ مگابایت است و چیزی نیست.

ممنونم
پاسخ:
بله

ممنون
سلام نصب کردم ولی کیفیت نداره مجبورم برم کافی نت کارمو انجام بدم
پاسخ:
با توجه به اصلاحات جدیدی که در نسخه های خیر صورت گرفته کیفیتش بهتر شده
خوب بود
سلام آیا میشود با این نرم افزار انتخاب واحد را از طریق گوشی انجام داد
پاسخ:
سلام 
بله
منم نتونستم استفاده کنم الکی شارژ کردم
سلام من برنامه گلستان رو تو گوشیم نصب کردم بعد حذفش کردم تو تبلتم نصب کردم...الان از تبلتم حذف کردم تو گوشیم نصب نمیشه چیکار باید بکنم؟؟؟؟
سلام من برنامه گلستان رو تو گوشیم نصب کردم بعد حذفش کردم تو تبلتم نصب کردم...الان از تبلتم حذف کردم تو گوشیم نصب نمیشه چیکار باید بکنم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
از سازنده نرم افزار سوال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">