مؤسسه علمی-آموزشی فرهنگیان

Farhangian Scientific Educational Instution

مؤسسه علمی-آموزشی فرهنگیان

Farhangian Scientific Educational Instution

کلیات طرح دوره آموزش مجازی حیات طیبه 3 دانشگاه فرهنگیان


 
 در راستای توسعه آموزش های مجازی و با هدف توانمندسازی فعالان و نخبگان دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور و بهره گیری از روش های نوین، طرح آموزش مجازی حیات طیبه (3) با همکاری دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان (سازمان مرکزی) و نیز سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و همچنین همکاری مناسب دفاتر نهاد پردیس های استانی و مدیران استانی این دانشگاه در سراسر کشور با میزبانی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برگزار می شود.




گروه های آموزشی و عناوین درسی هر گروه:

1. فرهنگی و سیاسی ( اقتصاد مقاومتی، حکومت فرزانگان (ولایت فقیه)، روش تحلیل سیاسی، جریان شناسی سلفی گری)

2. فکری - معرفتی ( حقیقت مظلوم، گفتارهایی پیرامون عاشورا، انسان تا ابدیت، تفسیر سوره حجرات )

3. مهارتی ( مروری بر مهارت های زندگی، مقاله نویسی، آشنایی با عوامل استحکام خانواده، زنان و مردان؛ با تفاوت ها و تشابه ها )


نکته: کاربران باید حداقل دو درس از هر گروه را بگذارنند.



فرایند و نحوه شرکت در این طرح آموزشی:

1- زمان برگزاری برای متقاضیان شرکت در طرح معرفتی کشوری حیات طیبه حضوری در مشهد از روز یکشنبه مورخ 95/5/17و خاتمه روز یکشنبه مورخ 95/5/31می باشد.

2- زمان برگزاری برای سایر متقاضیان دانشجو معلم نخبه و فعال دانشگاه از روز یکشنبه مورخ 17/5/95 و خاتمه روز چهارشنبه مورخ 95/6/31می باشد.

3- با توجه به پیش بینی هزینه این طرح، نخبگان و فعالان دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان لازم نیست هیچ هزینه ای برای این دوره آموزش مجازی (هنگام دریافت گواهی پایان دوره طرح) پرداخت نمایند.

4- با عنایت به ظرفیت محدود ایجاد شده برای نخبگان و فعالان (5000 نفر)، سایر دانشجو معلمان مازاد بر ظرفیت اعلام شده می توانند با پرداخت هزینه از ظرفیت این دوره آموزشی استفاده نمایند.

5- افراد مجاز به شرکت در این دوره آموزش مجازی، ورودی های۹۲ و۹۳ و۹۴ دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور می باشند.

6- نحوه ثبت نام و پشتیبانی و پاسخگویی فنی از طریق شماره 84222347 و  پست الکترونیک el@nahad.ir می باشد.



مزایا:

  • شرکت در این دوره، یکی از دو مجرا و پیش نیاز حضور در طرح کشوری حیات طیبه شهریور ماه 95 می باشد.


  • شرکت کنندگان دارای معدل بالای۱6 و تعداد درس های انتخاب شده بالاتر از۶عنوان در قرعه کشی جوایز (هدایای نقدی و فرهنگی) شرکت داده می شوند.


  • 100 درصد هزینه ایاب و ذهاب (منتخبان شرکت در طرح حیات طیبه کشوری مشهد مقدس) افرادی که 10 عنوان درسی را گذرانده و معدل18را کسب کرده باشند، پرداخت می گردد و نیز منتخبان در قرعه کشی شرکت داده می شوند.


  • صدور گواهی معتبر برای تأثیر در کارنامه فرهنگی و آزمون جامع صلاحیت های حرفه ای (طرح اصلح).


  • نخبگان و فعالان دانشجویی (واجدین شرایط حضور با نظر دفتر نهاد پردیس های استانی و استان های فاقد دفتر نهاد با نظر کارشناس فرهنگی و رئیس پردیس ذیربط) که در دوره حضوری متمرکز (مشهد مقدس) شرکت می نمایند، صرفاً تا پایان مردادماه۹۵ فرصت دارند نسبت به شرکت در این دوره آموزش مجازی اقدام نمایند.


  • حداقل گذراندن۶ عنوان آموزشی برای این قبیل از متقاضیان (منتخبین طرح حیات طیبه کشوری مشهد مقدس شهریور 95) ضروری است.


سایر علاقه مندان و متقاضیان فعال فرهنگی و علمی ورودی های 92، 93و 94 می توانند در این دوره آموزشی تا پایان شهریور 95 شرکت نموده و در صورت دارا بودن شرایط در قرعه کشی جوایز شرکت داده می شوند .



فرآیند شرکت :


برای شرکت در این دوره ابتدا می بایست به سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به نشانی ec.nahad.ir مراجعه کنید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید


سپس از بین جشنواره های موجود جشنواره مورد نظر را انتخاب و در آن ثبت نام کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">