یکصدوبیست و پنجمین شماره نشریه علمی - پژوهشی
" فصلنامه تعلیم و تربیت "
اولین شماره از سال سی ودوم (شماره مسلسل 125 ) " فصلنامه تعلیم و تربیت " ویژه بهار 1395 به چاپ رسیده است.
برای مشاهده مقالات مندرج دراین شماره،فایل زیر را دانلود فرمایید.
دریافت یکصد و بیست و پنجمین شماره فصلنامه تعلیم و تربیت(حجم: 4.24MB)
فهرست مطالب این شماره
- اطلاعات مربوط به فصلنامه و شرایط پذیرش مقالات
- طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای آموزش علوم در دوره اول متوسطه (محمود امانی طهرانی ، دکتر مجید علی عسگری و دکتر عفت عباسی)
- بررسی و تحلیل میزنوشته های کلاسهای دبیرستانهای شهرستان کرج (فاطمه عابدی و دکتر مرتضی منادی)
- آثار تحولات جمعیتی ایران بر شاخصهای کمّی آموزش و آینده نگری جمعیت دانش آموزی تا سال 1043 (محمد امیری)
- ارزشیابی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی به روش خبرگی و نقادی تربیتی (دکتر علی نوری و سهیلا فارسی)
- تأملی بر رفتارهای ضد تولیدی معلمان در تدریس: واکاوی نشانگان، ابعاد و ارزیابی وضع موجود در مدارس شهر تهران (شهره حسین پور طولازدهی ، دکتر حسن رضا زین آبادی ، اکرم علیمردانی و فهیمه کرد فیروزجایی)
- تحلیل محتوای کتاب درسی علوم پایه هفتم (اول متوسطه) مبتنی بر مراحل حل مسئله (دکتر مرتضی سمیعی زفرقندی و فردوس خجسته)
- تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره متوسطه ایران با رویکرد سواد اطلاعاتی (الهه ابراهیمی درچه ، دکتر مظفر چشمه سهرابی و دکتر محمدرضا نیستانی)
- معرفی کتاب
- راهنمای اشتراک و برگ درخواست فصلنامه تعلیم و تربیت
- چکیده مقالات به انگلیسی