مؤسسه علمی-آموزشی فرهنگیان

Farhangian Scientific Educational Instution

مؤسسه علمی-آموزشی فرهنگیان

Farhangian Scientific Educational Instution

سی و چهارمین شماره نشریه علمی-پژوهشی

"فصلنامه آموزش و ارزشیابی"




در نهمین دوره " فصلنامه آموزش و ارزشیابی " ، سی و چهارمین شماره از این نشریه ،  ویژه تابستان 1395 به چاپ رسیده است...






1. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از رویکرد تلفیقی ویکور فازی و مدل‌سازی ساختاری تفسیری(ISM)
صفحه 9-39
سیدحبیب‌اله میرغفوری؛ اکرم شعبانی؛ خدیجه محمدی محمدی؛ سلیمان منصوری‌محمدآبادی





2. شاخص‌های سنجش کیفیت آموزش عالی براساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه
صفحه 31-46
رضا هادی هادی؛ یوسف رضاپور؛ صدیقه سلمان‌پور





3. کاربرد ارزشیابی فرایندی در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه ممقان)
صفحه 47-58    
فیروز محمودی؛ محمدتقی عبدالله‌زاده؛ محمد منصورزاده





4. اثربخشی روایت‌درمانی گروهی بر میزان امیدبه‌زندگی و شادکامی سالمندان شهرتبریز    
صفحه 59-72    
فرشته چنگیزی چنگیزی؛ امیر پناه‌علی





5. ویژگی‌های بایسته معلمان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری مدارس هوشمند    
صفحه 73-92    
علی‌اکبر دولتی؛ لاله جمشیدی؛ علی‌اکبر امین‌بیدختی





6. ویژگی‌های روان سنجی مقدماتی فرم کوتاه سیاهه رگه هوش هیجانی برای نوجوانان در دانش آموزان دوره متوسطه دوم    
صفحه 93-106    
علی‌اصغر بیانی





7. تأثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه    
صفحه 107-122    
علی افشاری؛ ناهید صادقی؛ رضا هناره





8. تأثیر ارزشیابی پوشه‌ایی بر صحت دستوری و پیچیدگی نوشتاری دانشجویان کارشناسی‌ارشد آموزش زبان‌انگلیسی    
صفحه 123-140    
زهره سیفوری





نشریه علمی-پژوهشی آموزش و ارزشیابی : jinev.iaut.ac.ir


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">