سی و چهارمین شماره نشریه علمی-پژوهشی
"فصلنامه آموزش و ارزشیابی"
در نهمین دوره " فصلنامه آموزش و ارزشیابی " ، سی و چهارمین شماره از این نشریه ، ویژه تابستان 1395 به چاپ رسیده است...
1. شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از رویکرد تلفیقی ویکور فازی و مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)
صفحه 9-39
سیدحبیباله میرغفوری؛ اکرم شعبانی؛ خدیجه محمدی محمدی؛ سلیمان منصوریمحمدآبادی
2. شاخصهای سنجش کیفیت آموزش عالی براساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه
صفحه 31-46
رضا هادی هادی؛ یوسف رضاپور؛ صدیقه سلمانپور
3. کاربرد ارزشیابی فرایندی در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه ممقان)
صفحه 47-58
فیروز محمودی؛ محمدتقی عبداللهزاده؛ محمد منصورزاده
4. اثربخشی روایتدرمانی گروهی بر میزان امیدبهزندگی و شادکامی سالمندان شهرتبریز
صفحه 59-72
فرشته چنگیزی چنگیزی؛ امیر پناهعلی
5. ویژگیهای بایسته معلمان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری مدارس هوشمند
صفحه 73-92
علیاکبر دولتی؛ لاله جمشیدی؛ علیاکبر امینبیدختی
6. ویژگیهای روان سنجی مقدماتی فرم کوتاه سیاهه رگه هوش هیجانی برای نوجوانان در دانش آموزان دوره متوسطه دوم
صفحه 93-106
علیاصغر بیانی
7. تأثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانشآموزان دوزبانه
صفحه 107-122
علی افشاری؛ ناهید صادقی؛ رضا هناره
8. تأثیر ارزشیابی پوشهایی بر صحت دستوری و پیچیدگی نوشتاری دانشجویان کارشناسیارشد آموزش زبانانگلیسی
صفحه 123-140
زهره سیفوری
نشریه علمی-پژوهشی آموزش و ارزشیابی : jinev.iaut.ac.ir